‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: כדור בעננים

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

כדור בעננים

כדור בעננים
קבלו במחיאות כפיים את המשחק האדיר כדור בעננים! משחק שתמיד מהנה ותמיד כיף לשחק בו ואיתו. משחק של תנועה, משחק של צבעים, גם אתגרים וקשיים וכל זאת בעננים!

המשחק מוכר לרבים מן משחקי העבר. בעבר (וגם היום) היתה גרסת משחק להורדה בשם Sky Roads המשחק כדור בעניים מזכיר את אותו משחק, כמעט זהה לו לחלוטין, למעט העובדה שהמשחק כדור בעננים אין דורש מאיתנו הורדה למחשב כדי שנוכל ליהנות ממנו. המשחק כור בעננים הוא משחק וירטואלי, משחק רשת שאפשר לשחק בו און ליין.


מגלגלים כדור בעננים
שמו של המשחק מסגיר את העלילה בו. כשם המשחק תפגשו בו כדור על מסלול מכשולים הנמצא אי שם מעלה בין העננים. למשחק מציע גראפיקה ממש נעימה לעין, אתגר תלת מימדי, תנועה שלא פוסקת, החל מקפיצות מעל מכשולים וחומות ועד גלגולי כדור במנהרות ומעל חורים במסלולים בעננים. המשחק קך מאוד לתפעול. חצים לתנועה, רווח לקפיצה. קל לתפעול אך לק תמיד קל בפעולה. על השחקנים לגלגל כדור בעננים כאשר שככל שעולים בשלבים הקושי עולה והופך את חווית המשחקים לקשים. בתחילה בשלבים מוקדמים במשחק תוכלו להתרגל למטרה, לעבור בקלות כל מכשול שאתם פוגשים על המסלול, כאשר תבינו את המטרה בדיוק ואיך תוכלו לנצח אותה כל פעם מחדש תגלו שלבים שלא תרצו להפסיק להתמודד מולם ולשחק במשחק כדור בעננים אחד המשחקים היותר ממכרים.

כדור בעננים לכולם
היופי שבמשחק כדור בעננים הוא5 שהוא מתאים לכולם, לכל השחקנים. מהגיל שבו לשחקן ישנה שליטה מוטורית על המקלדת מכאן השמיים (תרתי משמע) הם הגבול. במשחק נדרשת שליטה במקשי החצים שבאמצעותם נורה לכדור באיזה כיוון להתגלגל. באמצעות הרווח הכדור צריכים שנורה לו מתי לקפוץ מעל חורים ובורות במסלול שלו וכמובן קפיצות מעל מכשולים וחומות שבדרכו. המשחק כדור בעננים יכול להתאים גם לשחקנים בוגרים. משחק המציע אתגר שאין לו גיל, משחק המספק חוויה לכולם, אין זה משנה מהיכן אתם בעולם ומה הזמן.