‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: באבלס

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

באבלס

באבלס
באבלס. האם יש בכלל מישהו שלא מכיר את המשחק הזה?! מדובר במשחק הכי מבוקש בכל הזמנים. משחק שתמיד מתאים למשחק עבור כל הגילאים. משחק עם גרפיקה פשוטה, נעימה ולא מוגזמת, משחק ללא סאונד שמוציא את השחקנים מריכוז. משחק באבלס משחק עם מטרה מאתגרת המוצע לשחקנים על מצע של משחק פשוט לתפארת.

גלגוליו של משחק
המשחק באבלס החל את דרכו ברשת בשנות השמונים המוקדמות, אז וגם היום הוצע כמשחק להורדה למחשב שלנו, במרוצת הזמן הפך המשחק באבלס גם למשחק המבוקש מבין משחקי הרשת שקיימים
ומוצעים בחינם לשחקנים. עם הזמן יצאו אין סוף גרסאות למשחק הכי צבעוני ברשת, משחק שכולו פיצוץ בועות ויחד עם זאת מאתגר את כולם לא פחות

למשחק עוד שתי גרסאות מבוקשות - באבלס מסתובב או גלגל, ובלועזית Spinner, ומשחק נוסף באבל טראבל או בעברית, בועות בצרורות. לשתי גרסאות משחק אלו גם קהל שחקנים מושבע שלא עוזב אותם בשקט למרות כל משחקי הרשת שקיימים היום, וישנם כיום משחקים שונים בשפע בלתי נדלה.

אז מה המטרה
במשחק באבלס יש לנו בועות בצבעים שונים. בגרסה הקלאסית (זו שלפניכם) תפגשו בועות בצבעים: ירוק, תכלת, כחול, ורוד, אדום וצהוב. ישנן גרסאות חדשות יחסית למשחק הנוכחי שמציעות משחקי פיצוץ בועות בצבעים נוספים ואף שונים. משקים שבנסוף לבועות הבאבלס תמצאו גם בונוסים, פצצות ושאר הפתעות. המשחק הקלאסי נקי מכל תוספת מעבר לפיצוץ בועות באבלס, נטו.

במשחק באבלס עליכם לתפוס בועות בעלות צבע זהה, לירות לעברן, לפוצץ אותן ולהעלימן מהמסך, ככל שתפוצצו יותר בועות כך תוכלו להתקדם במשחק. מינימום לפיצוץ מוצלח הן בועות ברשף של שלישיות בעלות צבע באבלס זהה, מעבר לשלישיות גם מתקבל כמובן.