‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: כדורגל ראשים

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

כדורגל ראשים

כדורגל ראשים
אם אתם חובבי משחקי כדורגל תכינו את עצמכם למשחק שלא תוכלו להישאר אדישים אליו, ואף תתמכרו לכיף האדיר שהוא מציע. משחק כדורגל ראשים הוא אחד ממשחקי הכדורגל שכיום אין אחד שאוהב משחקי כדורגל ואינו התמכר כבר למשחק כדורגל ראשים. מדובר במשחק כדורגל של אחד מול אחד. במשחק אמנם אתם בוחרים את הקבוצות שלכם ואת קבוצות היריב אך כל המשחק מתנהל בין שני שחקנים. שני ראשים.


כדורגל ראשים הם השחקנים
רבים תוהים איך זה יכול להיות שמשחקים כדורגל עם ראשים, אז תתפלאו שיש משחק כדורגל ראשים שמבוסס על משחק כזה. המשחק כדורגל ראשים הוא משחק בו אתם משחקים כדורגל עם ראשי השחקנים שמולכם על המסך. לא סתם שחקנים רבים מכל העולם מאוד אוהבים את המשחק. המשחק מעניק מעבר לאתגר וכיף גם שעשוע בעקבות התנהלות המשחק על המגרש. יש לנו שני שחקנים שכל כולם הם ראשים. המשחק כדורגל ראשים הפך פופולארי מאוד בזמן האחרון והוא משחק מתוך סדרת משחקי ספורט שבכולם השחקנים משחקים עם הראשים. משחק כדורגל ראשים שלפניכם הוא ממשחקי יורו 2012 שהתקיימו השנה. בנוסף למשחק זה ישנן עוד מספר גרסאות של משחקי כדורגל בסגנון המדובר כמו פריימר ליג, אליפות ועוד.

משחקי כדורגל עם שני שחקנים יש לא מעט לרשת האינטרנט להציע לשחקנים שאוהבים את הז'אנר, אך המשחק שלפנינו זה לא רק משחק פשוט עם שני שחקנים אלא רק עם הראש שלהם. באמצעות מקשי המשחק תוכלו לכדרר את הכדור על ראשכם ולנגוח בו לעבר שער היריב.

במשחק תוכלו לקחת את קבוצות הכדורגל אותן אתם מעריצים ויחד איתם לקחת אליפות וניצחונות.מה שתמיד חלמתם במציאות יכול להפוך לאמיתי במשחק כדורגל ראשים בו אתם קובעים מי נגד מי משחקים.
התחילו לשחק בקליק!