‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: גלשלג

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

גלשלג

גלשלג
הגעתם למשחק גלשלג. רבים טועים וחושבים כי מדובר ביטי איש השלג, אך לא כך הגבר. לא מדובר ביטי, אלא שאיש שלג אחר וחמוד איש גלשלג שמחכה שישחקו איתו במדרונות השלג המושלגים והקפואים. כנסו לאווירה חורפית, קרה וכמובן קופאה וצאו עם איש השלג גלשלג להרפתקה בין פינגווינים, קרחונים, בונוסים ושלל אתגרים.

גלשלג אף פעם לא לבד
במשחק גלשלג אף פעם אינו לבדו. כאשר תתחילו לשחק במשחק תגלו עוד דיירים בשטח מחייתו של הייצור הורדרד. גלשלג אוהב לגלוש במדרונות הקפואים, שם יפגוש פינגווינים קטנים וגדולים, כאלה
חברותיים שיזכו אותו בניקוד ובונוסים, ופינגווינים אחרים, גדולים, שאם גלשלג יתנגש בהם הוא יפסיד חיים (רק במשחק אל דאגה). במשחק איש השלג גל שלג זקוק לעזרתכם בהרפתקת הגלישה, מכיוון שיש אתגרים בדרך שאינו יכול לעבור אותם בהצלחה לבד, בעצמו. הצטרפו אליו, הוא ממתין לכם, בעד העזרה שלכם תזכו בחווית משחק קרירה והמנה.

מעבר למשחק גלשלג