‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: טנקי אונליין

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

טנקי אונליין

טנקי אונליין

טנקי אונליין טסט סרבר הוא המשחק שכעת תורו להוביל את כל שחקני העולם, אחר משחקי טנקים אונליין. גם באתר פריב אנו מעניקים לו מקום של כבוד, כי ללא ספק גם אנחנו כבר מכורים למשחק האדיר הזה. שחקנים שמשחקי טנקים אונליין מרתקים אותם למסך, כעת עם משחק טנקים כה מורכב, הם הולכים להידבק למסך עוד יותר, אבל בקטע טוב ובכיף אדיר! בתחילה השגעון החל ברוסיה, אך מהר מאוד יוצרי הלהיט הכירו בפוטנציאל האדיר הטמון בו, והמשחק מוגש כיום גם באנגלית, וכל העולם לוהט אחר קרבות הטנקים שמציע טנקי על גבי הדפדפן בחינם, משחק ששחקנים יכולים לשחק מול כל שחקן מחובר שמפעיל טנק.


שחקו במשחק טנקי אונליין טסט סרברמתי שתרצו, הוא כאן עבור שחקנים שלא יכולים להיפרד מהלחימה והטנקים המשוכללים שמגיעים עם גרפיקה מיוחדת, בתלת מימד, באמת הכי קרוב למציאות שאפשר, פשוט כאן אף אחד לא נפגע! שלל נשקים יש לנו כאן, וגם מוסך מתקדם למכונות הלחימה. הזירה מלאה במכשולים שממתינים לכם שתיפלו בפח שהם מכינים לכם, אך היו ערניים בשדה הקרב ושמרו על הלוחם שלכם במיטבו, כי יש לחימה גדולה, כולם רוצים למצוא את הדגל המוסתר בשטח וגם להיתחמק מפגיעה מכיוון היריב.

טנקי אונליין טסט סרבר משחק טנקים אונליין שהרשת מזמן לא פגשה. מפתחי המשחק דאגו לפרטים הכי קטנים, כל הפרטים שיוצרים משחק מרתק נוכחים, כל הפרטים שמספקים עלילה עוצרת נשימה נמצאים. כנסו למוסך בעת הצורך ותתטפלו בטנק שלכם באהבה בכדי שיחזיר לכם כוחות נאמנים בזירה הקשה!

משחקי טנקים יש הרבה אבל בחרנו להציג כאן את המשחק טנקי אונליין טסט סרבר שמשאיר אבק לשאר משחקי המלחמות ברשת כולל אלה המוצגים באתר פריב המקורי, כי אין שני לו אולי הפרק השני טנקי אונליין 2 אבל זה לא נחשב! :) תהנו!