‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: בן האש ובת המים

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

בן האש ובת המים

בן האש ובת המים

בן האש ובת המים הוא משחק שכל ילד בכל גיל (מהרגע בו יש שליטה במקלדת) יאהב לשחק איתו. משחק של מכשולים אינספור, וצבעים המוסיפים להרפתקה עיניין להרגשה נעימה לעין של השחקן. במשחק בן האש ובת המים תפגשו שתי דמויות שפועלות לאוך כל הדרך ביחד. המטרה במשחק להגיע לסוף כל שלב בו ממתינות לצמד, בן האש ובת המים כמובן שתי דלתות מעבר לשלב הבא במשחק. בין נקודת ההתחלה לקו הסיום עליכם לעזור לצמד לעבור משימות בהצלחה ללא פגע כדי שיוכלו להגיע לדלתות שממתינות להם בסוף כל שלב.



דברים חשובים אליהם מומלץ לשם לב במשחק

כדי שתוכלו להגיע כמה שיותר רחוק בשלבים של המשחק (ויש הרבה), מומלץ לשם לב למספר פרטים מרכזיים. אם תשימו לב אליהם כמו שצריך תוכלו להגיע רחוק, וליהנות מכלל ההרפתקה שהמשחק בן האש ובת המים מציע.
 
ברכות בדרך - בדרך תפגשו בריכות בצבעים שונים. בריכות אש בצבע כתום שייכות לבן האש ורק לו מותר לעבור בתוכן, במקרה זה על בת המים לקפץ מעליהן כדי שלא תישרף. עוד בריכות שתפגשו הן בריכות מים, בריכות אלה מיועדות לבת המים ורק לה מותר לטבול בהן. בריכה שלישית נוספת במשחק היא הבריכה הירוקה שאליה לאף אחד מהצמד בן האש ובת המים אסור להיכנס, אלה בריכות שאם תיכנסו אליהם תיפסלו בו במקום.

מנופים ומעליות - במשחק בן האש ובת המים תוכלו לנצח באם תפעילו שיתוף פעולה מתמיד בין הדמויות. כדי ששתי הדמויות תוכלנה להגיע ביחד לדלתות שמחכות בסוף כל שלב, אתם צריכים לעזור דמות אחת לשניה במצבים שונים. אם יש מעלית, הרי ששתי הדמויות צריכות לעלות בה כדי להמשיך, אז איך עוברים אותה? פועלים בשיתוף פעולה. הריצו דמות אחת קדימה (אין זה משנה מי מהדמויות) ותנו לה פקודה ללחוץ על כפתור שידאג להרים את הדמות שנשארה מאחור במעלית, וכך חוזר חלילה לאורך המשחק במשימות שונות שתקלעו אליהן בדרך.

איסוף יהלומים - כמו בכל משחק גם במשחק בן האש ובת המים עליכם לאסוף בונוסים לצבירת ניקוד וכוח להמשך המשחק כאשר תהיו זקוקים לו. על כן תפגשו בדרך יהלומים בצבע של צמד הדמויות. יהלומים כחולים ויהלומים כתומים, היהלומים הכחולים שייכים לבת המים והכתומים לבן האש, עליכם לדאוג שכל דמות תאסוף את היהלומים אשר שייכים לה.

הקליקו למעבר למשחק