‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: בועות בצרורות

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

בועות בצרורות

בועות בצרורות
אנו מניחים שאין צורך בכלל להכיר לכם את המשחק בועות בצרורות. מעטים האנשים בעולם (אם בכלל) שאינם מכירים, שמעו או שחקו אי פעם במשחק שהוא למעשה אחד המשחקים הגדולים של ממש כל הזמנים. המשחק בועות בצרורות שייך למשפחת משחקי הבאבלס למיניהם, אך לא מדובר כאן בעוד גרסת משחק באבלס אלא על משחק עם מטרה שונה לגבי ממה שמכירים מהבאבלס הרגיל, יש לנו כאן
משחק בועות בצרורות וכך הוא באמת גם בשטח. בקצרה מה עליכם לעשות כדי להצליח במשחק. פשוט לירות בבועות. כאן אתם זזים עם החצים ובאמצעות מקש הרווח תוכלו לירות בבועות שנופלות עליכם ממעלה. כל פגיעה בבועה תפצל אותה למספר בועות קטנות יותר. המשותף לכל הבועות שמכולן עליכם להימלט, אסור שתפגענה בכם, אחרת... אתם יודעים, נפסלים. לא נרחיב במילים כי את המשחק וודאי רובכם מכירים.