‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: רוץ ילד רוץ

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

רוץ ילד רוץ

רוץ ילד רוץ
אם אתם אוהבים משחקי קפיצות המשלבים גם ריצה ושפע מגוון של מכשולים המשחק רוץ ילד רוץ בטוח תפור עליכם. מדובר במשחק שכמובן עליכם לרוץ בו כל הזמן, אך אל דאגה אתם לא מתעייפים אולי רק השחקן מעבר למסך. המשחק מכונה גם בפי רבים בשם כפתור הגי שבא למעשה מהשם המקורי מלועזית של המשחק G Switch.
לשחקנים זה לא באמת משנה איף קוראים למשחק, מכיוון שהרי מדובר באחד המשחקים המבוקשים ברשת. לאחרונה הושקה גרסת משחק עבור מכשירי סמארטפון, כך שניתן לשחק במשחק בכל מקום שתבחרו.

למה לרוץ? מדוע למהר? מה בוער? המשחק רוץ ילד רוץ מבוסס על ריצה למרחקים כאשר בדרך יש אין ספור מכשולים שאותם אתם צריכים לבדוק אם אתה אכן עוברים. קפצו ממעלה למטה, ממטה למעלה, קפצו ממקום למקום רק שלא תגיעו למצב של פסילה וכשלון. באמצעות העכבר בלבד תוכלו ליהנות ממשחק רשת מגניב ומהנה ביותר!