‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: שולה הזהב

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

שולה הזהב

שולה הזהב
משחק שולה הזהב אחד ממשחקי הדייג היותר מפורסמים ברשת האינטרנט ללא ספק. כל משחק שיש לו משחקי המשך נותן סיבה טובה לחשוב כי מדובר במשחק מנצח בתחומו. אכן כך הדבר עם המשחק שולה הזהב. בנוסף לגרסת משחק זו שלפניכם, המשחק הראשון בסדרת המשחקים, תוכלו למצוא את המשחקים הבאים: שולה הזהב 2 שהוא כביכול אותו משחק כמו החלק הראשון, פשוט משחק המוצע לשני שחקנים אשר משחקים בו זמנית. בגרסה זו יש שני דייגים, שני
זקנים חמודים. משחקי שולה זהב נוספים שקיימים ברשת: שולה הזהב 3 ו-4, אחריהם המשחק בווגאס, שולה הזהב SE כלומר משחק שהוא ספיישל בסדרה. בנוסף למשחקים המקוריים מבית מפתחת המשחקים נוכל למצוא ברשת משחקים בסגנון זה עם אותה המטרה בדיוק, רק שהדמויות המרכזיות, הדייגים, הם שחקנים אחרים. ישנן גרסאות משחק שכאלה עם סופר מריו, בוב ספוג, טום וג'רי ונוספים אחרים לא פחות מפורסמים.

המטרה במשחק
עד כה קיקשנו על המשחקים שקיימים בכלל ברשת בקטגוריית משחקי שולה הזהב, אך טרם נגענו בעלילת המשחק, מה עושים בו בכלל. אז ככה במשחק כמובן יש לדוג גבישי זהב. אממה, בתחילת כל משחק יופיע לכם סכום כסף מסויים שאותו עליכם יהיה לדוג כדי להציח במשימה ולעבור לשלב מתקדם. בים שלכם ישנם גבישי זהב שונים בגדלים, דבר המשליך ישירות על סכום הכסף שנמצא בגביש. כמו כן בים ישנן גם אבנים כמו בכל ים שהן לא יוסיפו לכם הרבה, להיפך רק יקשו עליכם את המשחק, כסף הן לא שוות, והן גם כבדות מאוד ומבזבזות לכם זמן במשחק.