‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: אנגרי בירדס

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

אנגרי בירדס



המשחק שיצא תחילה למכשירי אייפון בלבד, המשיך ממנו למכשירי אנדרואיד וסמארטפונים נוספים, עבר למשחקים המוצעים להורדה והגיע לבסוף גם למשחקי הרשת. משחק אנגרי בירדס המקורי, הראשון בסדרה, המשחק הכל כך ממכר, צבעוני וכייפי, משחק רון ליין כאן לפניכם! תודה לאתר מחו"ל שנתן לנו את הקוד שנוכל להארח חוקית את המשחק בבלו המשחקים שלנו! מוזמנים לראות גם באתר משחקים שונים, אחרים ונוספים. צוות האתר יביא לכם את כל המשחקים הטובים אז אין מה לחפש במקומות אחרים!


המשחק החם ברשת נכון לפחות בשנתיים האחרונות, מגיע לרשת בשע של גרסאות מקוריות לצד גרסאות של מפתחים אחרים, משחקים שמוצעים הם לא פחות מהנים. במשחק אנגרי בירדס כפי שוודאי כולכם יודעים, יש לשגר את הציפורים הכועסות לעבר קבוצת חזירים שמסתתרת מכיוון שגנבו לציפורי האנגרי בירדס את הביצים, לא סתם ציפורים כועסות, יש להן סיבה! החזירים ערמומיים אבל מסתבר שלא ממש חכמים. עזרו לציפורי אנגרי בירדס לחסל את כל החזירים בכל שלב, כאשר אתם משגרים את הציפורים כל אחת בתורה לעבר המבנה שמופיע על המסך. כאשר תחסלו את כל החזירים תוכלו לעבור לשלב מתקדם יותר וכך הלאה עד הסוף!

המשחק אנגרי בירדס ברשת הוא משחק חינמי שזמין לכולם בכל מקום. כל אתר משחקים המכבד את עצמו יציע לשחקנים שלל משחקים מסדרת הציפרים הכועסות. משחקי אנגרי בירדס שיצאו לשוק המשחקים לאחר הצלחתו של המשחק הראשון (המשחק שלפניכם): אנגרי בירדס ריו, אנגרי בירדס עונות, אנגרי בירדס בחלל ובנוסף כאמור תמצאו ברשת מגוון משחקים בעלי אופי זהה למשחק זה, כאשר רק הדמויות הראשיות מתחלפות.

עברו לשחק במשחק אנגרי בירדס המקורי