‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: הכדור האדום

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

הכדור האדום

הכדור האדום
משחק הכדור האדום משחק מבית מפיצת המשחקים King אשר מציעה לכם סדרת משחקים בעלת שלושה חלקים (נכון להיום). לפניכם המשחק הראשון בסדרה. למי שטרם הספיק להכיר את המשחק, מדובר המשחק עם כדור אדום וחמוד שעליכם לעזור לו בדרך רווית המכשולים. שחקנים שאוהבים משחקי כדורים, קפיצות, אתגר וכיף בטוח יאהבו את המשחק. למשחק הכדור האדום שבעה עשר שלבים. השלבים מתחילים ברמת קושי נמוכה, וככל שתתקדמו כך יעלו גם דרגטת הקושי והמכשולים בדרך.


הכדור האדום והאתגר בדרכו
במשחק הכדור האדום תפגשו שפע של מכשולים ממש מעניינים, החל מבלוקים שתצטרכו לקפץ מעליהם, משקולות התלויות באויר ומסכנות את המעבר שלכם בדרך בשלום. כל המשחק מתרחש בשמיים, המטרה שלכם לסיים כל שלב ושלב במשחק מבלי ליפול לתחתית, במקרה כזה אתם נפסלים. במקרה שאתם נפסלים תוכלו להמשיך לשחק מאותה נקודה בה נפלתם מטה מהעננים. אין צורך להתחיל כל שלב מההתחלה, חצי נחמה. במשחק הכדור האדום תמצאו מכשולים שזזים ונעים, עליכם לשמור על שיווי משקל כדי שלא תמצאו את עצמכם עפים מהדרך.

כל המשחק עומד על מקשי החצים, איתם תזוזו, תקפצו, איתם תשמרו על איזון ועל מקומכם בדרך הנכונה לסיום כל שלב. משחק שנראה פשוט, אך כבר לאחר השלב הראשון הקל והקצר, תפגשו בשלב השני אתגר גדול מאוד. במשחק אין גבול למספר הפעמים שאתם יכולים להיפסל בשונה ממשחקים אחרים, כל פעם שתיפסלו כאמור, תחזרו לנקודה בה נפלתם מהמסלול שלכם.

למעבר למשחק הכדור האדום קליק