‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: אני ואבא

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

אני ואבא

יצאתם לטיול עם אבא ובדרך פגשתם ילדים של שכנים ייצורים שתמיד מציקים לכם. מה תעשו?! אבא מצפה מכם לטפל בייצורים המעצבנים שמפריעים לכם כל פעם מחדש בדרך או שאתם למשחק או טיול מחוץ לבית. במשחק אני ואבא תגרמו לאבא להיות גאה בכם וחסלו את מי שמציק לכם כל פעם. אבא לא רוצה שהילד שלו יהיה תבוסתן, חלש
ומפוחד. לילד שהוא אתם יש כוח, ועליכם להראות למי שמציק ומתעסק אתכם למה זה לא כדאי לו! מילה להורים. מדובר במשחק שלא מתאים לידים קטנים. יש כאן מכות ומסרי אלימות שלא מתאימים לקטנים, אלא לשחקנים בוגרים שמבינים כי המשחק לא יוצא מהמסך, והמקום היחיד שבו מותרת אלימות היא רק בתוך המסך, שם אף אחד לא נפגע ולא יפגע. במשחק אני ואבא יש קרבות בין ייצורים הדבר יכול להפחיד שחקנים שלא מספיק בשלים או מוכנים למשחקים בעלי אופי כמו של המשחק אני ואבא. שימו לב שילדכם לא גולש למשחקים שלא מתאימים לו. לשחקנים הבוגרים שכן מתאים להם המשחק, מוצע לכם משחק שאם אתם אוהבים משחקי מכות, משחקי מלחמה בין כנופיות זה המשחק שלכם ללא צל של ספק!